Certified PDF
prijzen op maat

be apart
cursussen
pro trainingen
startdata
inschrijven
nieuws
informatie
links
impressies
korting
contact

home

 

Marketing

 

 

 

Programma-opzet / beschrijving

Stel: je hebt een prachtig product. Je wilt hier een prijs voor vaststellen en het daarna onder de aandacht van een doelgroep brengen en als laatste wil je bepalen op welke plek je product verkocht wordt. Dit zijn de vier pijlers waarop het begrip marketing rust. Binnen deze zeer inspirerende en effectieve cursus worden je de grondbeginselen van de marketing bijgebracht die je direct na het volgen van de cursus in de praktijk kunt bengen. De vier P's vormen de basis van de cursus. Verder wordt in deze contaxt dieper ingegaan op gedragswetenschap, doelgroepsegmentatie, intelectueel eigendom, economische aspecten en markt- en opinieonderzoek. Binnen deze cursus worden door professionele marketeers uitdagende en bijzonder leerzame cases uit de retail, b-to-b en dienstverlening behandelt. Met een eigen onderzoek en het schrijven van een marketingplan van een eigen product vormt de afsluiting van deze cursus.

Doelgroep

Deelnemers die inzicht willen krijgen in marketing

Doelstelling

Het eigen maken van diverse marketingtechnieken die tijdens en na de cursus direct bruikbaar zijn in de dagelijkse praktijk

Cursusduur

10 weken, 1 avond per week

Lestijden

18.30 tot 21.30 uur

Groepsgrootte

Maximaal 10 personen

Voorkennis

Geen specifieke voorkennis vereist

Certificaat

U ontvangt een certificaat bij voldoende eindresultaat

Prijs

€ 1.280,- [inclusief trainingsmateriaal]

Bijzonderheden

 

   
  Inschrijven

 

 

 

 

 

 

[ terug naar boven ]

> update van 05.01.2018 <